سوالات اطلاعاتی

سوالات متداول

آیا همان محصولی را که در تصویر می بینم دریافت خواهم کرد؟

قطعا محصولات ارائه شده توسط رونیک مکمل کاملا اورجینال و دارای اصالت می باشد و تمامی محصولاتی که برای مشتریان ارسال می شود دقیقا مشابه محصولات نمایش داده شده در وبسایت رسمی رونیک مکمل می باشد.

کجا می توانم رسید فروش خود را مشاهده کنم؟

شما می توانید با مراجعه به قسمت حساب کاربری خود در سایت فاکتور فروش خود را مشاهده و دانلود نمایید.

چگونه می توانم یک کالا را برگردانم؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

آیا اقلامی را که به عنوان «در انبار موجود نیستند» مجدداً ذخیره خواهید کرد؟

قطعا در صورتی که کالای مورد نظر توقف تولید نشده باشد، موجود خواهد شد و شما مشتریان عزیز میتوانید آن محصول را ثبت سفارش کرده و دریافت نمایید.

کجا می توانم سفارش خود را ارسال کنم؟

با ثبت نام در وبسایت و ورود، میتوانید سفارشات خود را ثبت کرده و تمام مراحل تا دریافت کالا را از طریق حساب کاربری خود مشاهده و رهگیری نمایید

اطلاعات در مورد ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید